فروش آنلاین قطعات یدکی خودرو
ما را دنبال کنید

مرجوعی و عودت کالا

مغایرت کالا

در صورتی که محصول خریداری شده با محصول داخل سایت و یا محصول ثبت سفارش شده مغایرت داشته باشد، کاربر باید بلافاصله مراتب را از طریق تلفن به واحد خدمات پس از فروش ویکپ اطلاع دهد. و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان ویکپ و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود. در صورتی که ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا مراتب مغایرت را اعلام ننماید، سایت کالا را بدون مغایرت تلقی نموده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.


مرجوع کردن کالای دارای مغایرت در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه هولوگرام اصلی ویکپ  بازگردانده شود. مخدوش کردن، نوشتن توضیحات و یا هر مورد دیگر بر روی کالا و یا جعبه آن شرایط بازگشت کالا را باطل می کند. همچنین نصب قطعه برروی خودرو نیز (به تشخیص کارشناسان فنی) باعث خارج شدن کالا از شرایط عودت خواهد شد.

ایراد فنی

در صورت وجود ایراد فنی در کالا، خریدار موظف است بلافاصله مراتب را از طریق تلفن به اطلاع پشتیبانی ویکپ برساند. بدیهی است پس از گذشت ۲۴ ساعت از دریافت کالا، سفارش تأیید شده تلقی گردیده و هیچگونه اعتراضی از سوی خریدار پذیرفته نخواهد بود. پس از اعلام ایراد فنی در زمان مقرر توسط خریدار، هماهنگی جهت استرداد کالا از سوی ویکپ بر اساس نظر کارشناسان ویکپ با خریدار انجام خواهد شد. 

 

  ثبت سفارش اشتباه

چنانچه کاربر محصولی را خریداری و پس از دریافت آن متوجه شود که به قطعه دیگری نیاز داشته و سفارش خود را اشتباه ثبت کرده است، امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد. لذا کاربر باید در هنگام ثبت سفارش، از صحت قطعات انتخابی خود مطمئن شود.

هنگام خرید کالا به این نکته توجه داشته باشید که سفارشات فقط تا پیش از ارسال توسط ویکپ امکان لغو کردن را دارند و پس از آن هیچ مسئولیتی مبنی بر لغو سفارش بر عهده ویکپ نخواهد بود.


سازمان یار• متن و تصویر